eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKwestia umowy - uslugi internetoweKwestia umowy - uslugi internetowe
  • Data: 2002-04-15 21:16:45
    Temat: Kwestia umowy - uslugi internetowe
    Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Prosze o pomoc w rozwiazaniu dylematu. Swiadcze uslugi internetowe, ktore
    zamowic mozna tylko poprzez internet. W internecie dostepny jest zarowno moj
    cennik jak i regulamin. Przy skladaniu zamowienia poprzez formularz na stronie
    WWW klient zaznacza pole, ze zapoznal sie z cennikiem i regulaminem i
    zamawiajac usluge zobowiazuje sie do ich przestrzegania.

    Problem w tym, ze wysylam pozniej do niego umowe na papierze, w ktorej jest
    informacja, ze zapoznal sie on z nimi, i ze sa one dostepne na mojej stronie.
    Klient twardo wymaga wyslania mu tych dokumentow na papierze. Ja twierdze, ze
    zamawiajac usluge potwierdzil, ze juz sie z nimi zapoznal, a jesli chce na
    papierze, to moze sobie w kazdej chwili wydrukowac. Wiem, ze wiele firm
    rozwiazuje sprawe w taki sam sposob jak ja (oszczednosc kosztow, uproszczenie
    procedur, ochrona lasow itp.).

    Teraz pytanie - kto ma racje, czy naprawde jestem prawnie zobowiazany bawic sie
    w dodatkowa papierowa biurokracje, czy moge zadac od niego podpisania umowy bez
    papierowych zalacznikow? W regulaminie mam punkt, ze w odmowa odeslania umowy
    jest rownowazna rezygnacji przez niego z uslug bez zwrotu dokonanej wplaty.

    Czy ktos sie moze orientuje? Dziekuje :-)

    Pozdrawiam, EmeraldPC

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1