  • Data: 2007-12-13 22:37:30
    Temat: Kurier DHL nie przyjechał po paczke ..
    Od: "Rock" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zadzwoniłem, zamówiłem kuriera na "jak najwcześniej" zaczynają o 10 i
    stwierdzili ze potrzebują 4 h, wiec spodziewałem sie go w godzinach 10-14,
    czekam... czekam... o 18 nie wytrzymałem, zadzwoniłem, stwierdzili ze ich
    kurier zrezygnował z tego przyjazdu bo "nie miał czasu" ok, tylko dlaczego
    nikt mnie o tym nie powiadomił, dlaczego nie przyjechał jak miał czas. Pan w
    słuchawce stwierdził ze do 20 ktoś powinien mnie o tym poinformować, Tylko
    to była pilna przesyłka, i spodziewałem sie ze do 20 to ona będzie w połowie
    drogi, stwierdzili ze mogę sobie złozyc reklamacje na ta przesyłkę, tylko
    czego ja mogę sie domagać, przesyłka miała być na koszt adresata, a kurier
    ma przyjechać następnego dnia...

    ręce mi opadają, kurier... szybciej by to chyba droga morską doszło ......

    Możecie cos poradzić, czy tylko korzystać z usług konkurencji ?