  • Data: 2007-12-14 08:46:34
    Temat: Re: Kurier DHL nie przyjechał po paczke ..
    Od: "Viking" <jonnyb@no_spam_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "William" <n...@m...mnie.pl> napisał w wiadomości

    > A "konkurencja" czyli listonosz przyjdzie do mnie o 19-20 bo wie kto w
    > miasteczku jak pracuje i kiedy jest w domu. Jeśli gdzieś wyjechałem paczka
    > poczeka na mnie na poczcie i odbiorę w sobotę.

    ja tez kozystam tylko z uslug poczty, polecony priorytet nadany wczesnie
    rano i pazka jest na drugi dzien u odbiorcy, ale DHL-a wykorzystywalem raz
    jako nadawca kiedy wysylalem kompa do wroclawia i wszystko super, oraz 2x
    jako odbiorca, z czego jeden raz jak kurier odbil sie od drzwi, zadwonil do
    mnie na komorke, i dojechal do szpitala z przesylka gdzie wtenczasz
    lezalem... zlego slowa na nich nie powiem:)