  • Data: 2004-02-26 13:31:29
    Temat: Kupno samochodu
    Od: "Wangog" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Nie wiem czy to jest dobra grupa ale na free.pl.soc.prawo-jazdy jest raczej
    malo postow.
    Dzis kupuje samochod i zastanawiam sie jakie dokumenty musze dostac od
    wlasciciela. Koles mnie raczej nie oszuka ale chcialbym wiedziec czego
    oczekiwac.
    Samochod uzywany jesli to ma znaczenie.
    Aha...I jak wyglada zarejestrowanie?
    Z tego co wiem najpierw musze podpisac umowe,wypelnic druk pcc1, zaplacic
    podatek i z tym kwitkiem udac sie do wydzialu komunikacji? Co dalej?

    Pozdrawiam
    Wangog