  • Data: 2009-12-15 05:27:03
    Temat: Kupno na Allegro od sklepu
    Od: BB <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    ostatnio trafiłem na aukcję z ceną początkową 1 zł i ceną "Kup teraz"
    1 zł. Ponieważ poszukiwałem akurat takiego towaru (w zakresie cenowym
    do 50 zł) postanowiłem kupić. Przelałem pieniądze, a tu odstaje
    wiadomość od Sklepu, że ta cena to był błąd techniczny i z przyczyn
    niezależnych od sklepu. Ich propozycja jest żebym anulował transakcję
    albo dopłacił 170 zł..
    Niestety taka cena jest dla mnie ceną astronomiczną, jak już pisałem
    mogę przeznaczyć najwyżej 50 zł + koszty wysyłki.
    Czy w przypadku sklepu możliwe jest wyegzekwowanie przysłania towaru
    po cenie z aukcji?

    Wyciąg z regulaminu tego sklepu ze strony "o mnie":
    1. Kupując na naszych aukcjach akceptujesz warunki naszego
    regulaminu !
    11. LICYTACJE
    Nie odwołujemy ofert złożonych na naszych licytacjach, prosimy o
    przemyślane składanie ofert.
    Pamiętaj, w momencie zalicytowania podpisujesz umowę cywilno-prawna.
    Allegro nie jest zabawką!!!

    Pozdrawiam
    Bartosz