  • Data: 2009-12-15 20:15:49
    Temat: Re: Kupno na Allegro od sklepu
    Od: BB <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:4b2786f9$1@news.home.net.pl...

    > watpie  w tym przypadku, w kodeksie cywilnym jest mowa o oczywistych
    > pomyłkach a ta na taką wygląda na pierwszy rzut oka
    Czyli podsumowując szansa jest, ale mała, bo z jednej strony jest
    jakiś przepis uznający kupno na allegro jako umowę kupna sprzedaży,
    ale jest jakiś zapis wykluczający oczywiste pomyłki. Czy dobrze
    zrozumiałem?

    A co myślcie o ich "hojnej"ofercie, że mogę kupić za pełną sumę -
    czyli mam zapłacić za ich pomyłkę. Mam zamiar zaproponować im 50 zł
    (bo taki był mój góry pułap cen). Ja zapłacę trochę więcej niż
    zalicytowałem, a oni dzięki temu stracą trochę mniej, pokrywanie całej
    ich straty uważam za śmieszne. Nie jestem instytucją charytatywną
    zmniejszającą straty w przedsiębiorstwach.

    Pozdrawiam
    Bartosz