    From: " " <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kto cofa decyzję komornika?
    Date: Tue, 7 Feb 2006 20:23:39 +0000 (UTC)

    Witam!

    Komornik zajął moje wpłaty, jako członka spółdzielni, na jej rzecz. Nie mam
    długów wobec spółdzielni ani innych, ale spółdzielnia ma. Ok, po piśmie od
    komornika należało wpłacać na jego konto. Ale okazało się, że zarząd
    spółdzielni coś kręci i ostatno przyniesiono mi pismo o następującej treści,
    żeby je wysłać:

    "W związku z uzyskana informacja, ze wierzyciel XXX zawiesił w trybie
    atr.820,zdanie pierwsze KPC, przedmiotową egzekujcę, proszę o uchylenie tego
    zajecia.Odpowiadajac na pytanie zawarte w zajeciu uprzejme informuje, ze w
    tych okoliczosciach wierzytelność nie będzie uiszczana na konto komornika,
    skoro Wierzyciel we wniosku z dnia 01.02.06 wniosł o zdjęcie zajęcia tej
    wierzytelnosci i innych."

    Moja wątpliwość jest następująca- czy nie powinnam dostać pisma od komornika,
    że wierzyciel zawiesił egzekucję? Bo to mi jakoś dziwnie pachnie....

    tylko_alfa