  • From: "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kredyt studencki
    Date: Wed, 30 Jan 2002 08:57:01 +0100

    Wiam grupowiczow

    Kiedys tak wyszlo ze bylem zmuszony do wziecia kredytu studenckiego, ale
    niezbyt chetnie, pomimo jego atrakcyjnych warunkow (bynajmniej jak na tamte
    czasy).
    Jakis tydzien temu skonczyly sie studia ... i od pazdziernika przyjdzie czas
    na splate. Pewnie jak wiekszosc z tych co brali nie usmiecha mi sie
    splacanie gdyz to obciazy moj budzet rodzinny a rodzina zostala zalozona w
    lipcu minionego roku.

    Czy przy niskiej sredniej na osobe w rodzinie moge ubiegac sie o czesciowe
    lub calkowite umozenie splaty tegoz kredytu. Czy ktos z obecnych cos wie na
    ten temat?

    Wiem jedynie ze jest mozliwe umozenie za wyniki (5% najlepszych z uczelni ..
    niestety nie zalapalem sie ... kocham szybkie obrony prac dyplomowych ..
    :(( )

    Pozdrawiam
    AJA