  • Data: 2005-12-14 20:28:43
    Temat: Kręcę 999 odbiera 997 ? ORANGE !!!
    Od: "Tomek" <k...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry. Miałem następujący problem. Mam telefon komórkowy w sieci
    ORANGE Jedna Idea Na Kartę. Dzwonie w sytuacji niecierpiącej zwłoki na
    pogotowie 999 odbiera policja !!!? Dyżurny informuje mnie że pogotowie jest
    pod 999. Kręce ponownie na 999 i znowu policja. Po wymianie zdań dyżurny
    proponuje 112 ale tam nikt nie odbiera. Znowu kręce 81999 (nie ma takiego
    numeru) samo 999 znowu policja ?? Biorę telefon żony która jest w ORANGE POP
    kręce 999 i odpowiada pogotowie. Żona jest już w szpitalu ja troche
    ochłonołem ale pytanie brzmi - czy ja źle kręce ?? jak się dobrać do tej
    firmy żeby się to nie powtórzyło !!! żebym na przyszłość mógł skutecznie
    wezwać pomoc ??