  • Data: 2006-05-30 12:17:41
    Temat: Kradzież zdjęć przez portal internetowy.
    Od: "BM" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jeden z portali za moja zgoda (pozwolilem na gg) skopiowal na swoja strone
    pare moich zdjec z jednego wydarzenia. Niestety pobral sobie ich duzo wiecej
    i to z wielu wydarzen na co nie pozwalalem. Dodatkowo zdjecia zostaly w
    ochydny sposob zmniejszone i poprostu wygladaja zle.

    Wlasciciel portalu delikatnie mowiac "olal" moje prosby o usuniecie zdjec. A
    chyba jako autor ich mam prawo do decyzji czy maja je usunac. Portal jest
    komercyjny (platne reklamy itd)

    Czy mam jakies szanse wygrac taka sprawe w sadzie ? Co radzicie?

    www.maziarz.pl