  • Data: 2005-07-27 10:34:26
    Temat: Koszty postępowania.
    Od: "Miszcz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tydzień temu złożyłem w sądzie pozew przeciwko firmie która nie wykonała
    usługi i nie jest w stanie zwrócić wpłaconej zaliczki.
    Dzisiaj sąd wezwał mnie do wpłacenia kosztów postępowania (ok 150 zł) w
    terminie do 7 dni. Oczywiście pieniądze wpłacę. Co stanie się z kosztami
    jeśli firma zwróci zaliczkę po wpłaceniu przeze mnie kosztów postępowania a
    przed wydaniem orzeczenia przez sąd ?
    Powinienem chyba wycofać wtedy pozew bo stanie się bezpodstawny. Ale wtedy
    nie będzie orzeczenia które obciąży firmę kosztami postępowania. Czy sąd
    zwróci mi koszta przy wycofaniu pozwu ?