  • Data: 2005-07-27 14:20:59
    Temat: Re: Koszty postępowania.
    Od: "Noodles" <n...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dc7s29$ltb$1@news.onet.pl...

    > Możesz ograniczyć powództwo o kwotę, która zapłaciła Ci firma -
    > pozostaną odsetki (jeśli się należą) oraz właśnie ten wpis.
    >
    > Jeśli firma nie otrzymała jeszcze z sądu odpisu pozwu, to można wycofać
    > pozew w całości i sąd zwraca poniesiony wpis.

    Rozumiem. Ale raczej chodzi mi o to co zobić żeby koszty wpisu poniosła
    firma jeśli zwróci wszystkie pieniądze o któych zwrot została pozwana po
    otrzymaniu pozwu i wpłaceniu przeze mnie wpisu a przed wydaniem przez sąd
    orzeczenia bo wtedy chyba będę musiał wycofac pozew i są nie obciąży firmy
    kosztami w orzeczeniu.

    Dziękuję i pozdrawiam
    Noodles(Miszcz)