  • Data: 2009-08-17 18:49:02
    Temat: Konwencja wiedeńsja o ruchu drogowym
    Od: Janusz Pawłowski <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam brytyjski samochód / zarejestroany w UK / - pzyjechałem nim na
    urlop do Polski i w jego czasie dostała mnie choroba która przedłużyła
    mi pobyt w Polsce o kilka miesięcy - w międzyczasie skończyły mi się
    badania techniczne samochodu - więc zrobiłem je w Polsce. W dokumencie
    badań było o konwencji wiedeńskiej - myślałem ze Anglicy też to
    podpisali, a oni przy wjeździe do Anglii wlepili mi mandat za brak
    badań. Może mieli rację, a może nie. Czy możecie się wypowuedzieć na
    ten temat? Konwencja była w 08.11. 1968 - Polska przystąpiła do niej
    w 1984 r.