    From: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kontrole oprogramowania - od drugiej strony
    Date: Tue, 23 Jan 2007 01:47:05 +0100

    Witam!

    Tak z zupełnej ciekawości zapytam od drugiej strony.

    Otóż załóżmy, że jestem legalny i chcę się zabezpieczyć przed sytuacją gdy
    przy mojej niewinności jest mi konfiskowany "do kontroli" komputer.

    Czy ktoś ma może namiar na jakąś firmę, która przeprowadza kontrolę
    legalności i wystawia certyfikat legalności z wyszczególnionymi programami,
    który będzie honorowany przez ewentualnego 'biegłego' bądź sąd?

    Takiej firmie można oczywiście bez wezwania okazać odpowiednie faktury,
    nośniki (o ile takie się ma), wskazać miejsca, skąd było ściągane
    oprogramowanie itp.

    Oczywiście przy ewentualnej kontroli policji nie można pokazać takiego
    certyfikatu i powiedzieć "dajcie sobie siana, jestem legalny", natomiast
    można taką kontrolę radykalnie skrócić, przedstawiając certyfikat biegłemu i
    informując, że legalność tych programów została już potwierdzona.

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!