  • Data: 2010-03-07 15:43:39
    Temat: Kontrola poczynan policji / strazy miejskiej.
    Od: "nootropil" <a...@n...prawdziwy> szukaj wiadomości tego autora

    Wiem, ze np. na drugi dzien po zgloszeniu prosby o interwencje mozna
    zadzwonic i dowiedziec sie, jakie dzialania zostaly podjete. Korzystalem z
    tego prawa raz i mimo ze pan dyzurny wydawal sie lekko zaskoczony moim
    rzadaniem, to bez szemrania udzielil mi informacji, tyle ze bardzo
    lakonicznych i ogolnikowych. Chcialbym sie dowiedziec jakie przepisy maja
    zastosowanie w tym przypadku, na podstawie jakiego paragrafu moge dowiadywac
    sie o dzialania podjete w zgloszonej przeze mnie sprawie i jakich informacji
    mam prawo sie domagac?

    --
    nootropil