  • Data: 2006-12-07 08:17:02
    Temat: Kontlole legalności oprogramowania
    Od: "nowy" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie dotyczące takich właśnie kontroli-ostatnio w moim mieście
    pojawiły się takie kontrole składające się podobno z informatyka i
    policjanta!!!!
    Z tego co znajomi gadali to policjant ma nakazy in-blanco i jak masz jakieś
    problemy z wpuszczeniem to je wypisuje na miejscu!!!!
    Czy jest to możliwe-jaka jest procedura wydania takiego nakazu i co on
    powinien zawierać??? Jak coś takiego wogóle wygląda jak to sprawdzić-żeby
    mi nie weszli do domu na jakiś "papier toaletowy"???
    Wydawało mi sie że nakaz to jest pismo urzędowe a nie jakiś świstek który
    może sobie wypełnić byle policjant!!!
    Uprzejmie proszę o informacje na ten temat!!!!!!