  • Data: 2006-12-07 09:49:48
    Temat: Re: Kontlole legalności oprogramowania
    Od: "nowy" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    news:574l44-vgc.ln1@ziutka.router...

    > Dostałeś prostą odpowiedź a jak jej nie rozumiesz to idź i zapłać
    > prawnikowi w realu niech ci wytłumaczy.
    >
    > --
    > Marcin

    I co pewnie mnie odeśle do księgarni żeby sobie kupić kodeks i
    poczytać!!!!!!
    Uważałem zawsze że to forum jest na poziomie i można tutaj uzyskac prostą
    odpowiedz na proste pytanie(zresztą wiele takich już otrzymałem)dlatego nie
    rozumiem dlaczego odsyła się mnie do archiwum skoro można napisać parę słów
    o tym z czym ma sie może do czynienia na codzień.
    Za tyle "pustych" odpowiedzi ktoś by pewnie napisał coś wartą!!!!!!
    Jeśli kogoś boli że trzeba pomóc komuś za darmo to powiedzcie ile chcecie za
    poradę a nie odsyłać do reala!!!!!!