  • Data: 2004-08-16 22:07:31
    Temat: Komornik -help !!
    Od: "robert" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bardzo proszę o pomoc grupy w tej sprawie.
    Bank wypowiedział mi umowę dotyczącą karty płatniczej.
    Spowodowane to zostało brakiem 2 kolejnych spłat miesięcznych (straciłem
    pracę i nie mam prawa do zasiłku) - bank o tym wie. Zdobyłem nową pracę i
    powiadomiłem o tym bank. Ale to ich nie obchodzi i zapowiedzieli użycie
    bankowego tytułu egzekucyjnego
    na całą kwotę zadłużenia. Kwota zadłużenia jest ok. 4 moich nowych pensji.
    Proszę o pomoc od osób które
    być może były w podobnej sytuacji.
    W jakim czasie mogę się spodziewać komornika w domu ? Czy mogę się z nim
    jakoś układać ? Nigdy nie byłem w takiej sytuacji. Bardzo proszę o jakąś
    informację od osób które być może przeszły tą nieprzyjemną sytuację.

    Dziekuję
    Robert