  • Data: 2005-01-31 18:46:10
    Temat: Komornik, Proszę o pomoc!
    Od: "Thomas" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sprawa wygląda tak:

    "zajęcie wierzytelności i prawa"
    W dniu dzisiejszym dostałem pismo od komornika sądowego.
    Mianowiecie na wniosek pewnej firmy handlującej wierzytelnościami zostało
    wszczęte postępowanie egzekucyjne przeciwko firmie X (z pisma tego wynika,
    że firma X winna jest astronomiczne kwoty swoim wierzycielom). Z powyższego
    pisma wynika również, że moja firma winna jest firmie X "wierzytelności" (po
    myśli art.895 kpc).
    Nadmieniam, że nigdy nie utrzymywałem żadnych stosunków handlowych, ani
    towarzyskich ( Firma x to sp.j.- 3 właścicieli).
    Ponadto komornik sądowy posługuje się moją nazwą marketingową (występującą
    tylko na mojej stronie internetowej).
    Co robić? Proszę o pomoc?
    Na jakiej podstawie komornik sądowy, może kierować do mnie pisma nie mające
    nic wspólnego z rzeczywistością?

    Pozdrawiam / Kind regards
    T.