  • Data: 2005-01-31 19:29:13
    Temat: Re: Komornik, Proszę o pomoc!
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Thomas" <t...@N...pl> naskrobał/a w
    news:ctlulf$qoq$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Co robić? Proszę o pomoc?

    Odpisz mu, że nie prowadziłeś nigdy żadnych interesów z firmą X sp.j., w
    zwiazku z czym nie mają oni wobec ciebie, czy twojego przedsiębiorstwa
    żadnych wierzytelności, więc nie możesz zadośćuczynić zajęciu.
    Z poważaniem, podpis, data, piczątka, wyślij najlepiej poleconym.

    > Na jakiej podstawie komornik sądowy, może kierować do mnie pisma nie
    > mające nic wspólnego z rzeczywistością?

    Na podstawie wniosku wierzyciela.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153