  • Data: 2006-03-12 16:40:02
    Temat: Kolizja a zgloszenie szkody do ubezpieczyciela
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    z gory przepraszam ze bez polskich literek ale mam chwilowe problemy

    Borykam sie z malym problemem i chcialbym sie poradzic. Dwa tygodnie
    temu znajomy jadac za mna samochodem przy dojezdzie do skrzyzowania
    (znak STOP) wjechal w tyl mojego samochodu - rezultat podrapany
    zderzak, pogieta klapa tak ze nadawalo sie do warsztatu. Zrobilem blad
    ze nie podpisalem z nim zadnej umowy. Bardzo chcial zalatwic to
    polubownie zeby nie zglaszac do jego ubezpieczyciela. Samochod zostal w
    tydzien zrobiony, mam jeszcze zdjecia z dnia w ktorym to sie stalo.

    Do sedna sprawy: teraz znajomy wypiera sie ze to nie byla jego wina i
    mozemy isc z tym na policje. Dowiedzialem sie ze po dwoch tygodniach
    nie moze zostac juz ukarany mandatem a jedynie sprawa moze trafic do
    sadu i moze poniesc jakies koszta ale mi nic nie zostanie zwrocone.

    Chcialbym sie dowiedziec, czy majac zdjecia i swiadkow kolizji moge
    teraz zglosic szkode do PZU i probowac odzyskac pieniadze za zrobienie
    samochodu?

    Dziekuje za zainteresowanie i odpowiedzi.
    --
    Pozdrawiam,
    Artur