  • Data: 2003-01-15 11:40:39
    Temat: Klauzula wykonalnosci przed zakonczeniem procesu
    Od: "Lech" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rozprawa w sadzie pracy, jestem pozwanym. Zapada wyrok zaoczny poniewaz nie
    stawilem sie na rozprawie - wiadomo, ze nieobecni nie maja racji. Skladam
    odwolanie w wymaganym terminie, zostaje wznaczony termin rozprawy.
    Po 2 miesiacach od pierwszej rozprawy ale przed druga powodka dostaje ten
    wyrok z klauzula wykonalnosci.
    O CO TU CHODZI???
    Klauzula przed zakończeniem procesu?
    Czyli w sprawie karnej najpierw wykonano by kare smierci a potem konczono
    proces? Glupie zarty, ale ja tez jestem w tej sprawie glupi.
    Czy sad moze przez przypadek popelnic taki blad jesli to oczywiscie jest
    blad?

    Pozdrawiam

    Lech
    l...@a...pl