  • Data: 2008-02-15 12:23:21
    Temat: Kasacja czy cos takiego
    Od: "Pawel" <s...@t...debile> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie, w 1999 roku przytrafiło mi się i podpadłem z 2 paragrafów (nic
    poważnego)
    W 2001 zdaje się roku, dostałem w zawiasach, zdaje się na 4 lata czy jakoś
    tak.
    Jako odszkodowanie miałem wpłacić kasę (tylko mniejszą cześć wpłaciłem)
    Teraz po latach zastanawiam się czy można coś z tym zrobić, chodzi o to
    żebym "nie miał nasrane w papierach". Słyszałem że jest coś takiego jak
    "zamazanie" czy coś takiego i że dzieje się to automatycznie jeśli po
    okresie zawieszenia nie naruszy się prawa.
    Ja teraz żyję już superuczciwie i nie podpadam z niczym. Chciałbym to jakoś
    sfinalizować ale nie wiem jak i co mi to da ? czym to skutkuje to
    "zamazanie" czy coś? pozdro.