  • 1. Data: 2008-02-15 12:23:21
    Temat: Kasacja czy cos takiego
    Od: "Pawel" <s...@t...debile>

    Witajcie, w 1999 roku przytrafiło mi się i podpadłem z 2 paragrafów (nic
    poważnego)
    W 2001 zdaje się roku, dostałem w zawiasach, zdaje się na 4 lata czy jakoś
    tak.
    Jako odszkodowanie miałem wpłacić kasę (tylko mniejszą cześć wpłaciłem)
    Teraz po latach zastanawiam się czy można coś z tym zrobić, chodzi o to
    żebym "nie miał nasrane w papierach". Słyszałem że jest coś takiego jak
    "zamazanie" czy coś takiego i że dzieje się to automatycznie jeśli po
    okresie zawieszenia nie naruszy się prawa.
    Ja teraz żyję już superuczciwie i nie podpadam z niczym. Chciałbym to jakoś
    sfinalizować ale nie wiem jak i co mi to da ? czym to skutkuje to
    "zamazanie" czy coś? pozdro.

  • 2. Data: 2008-02-15 18:45:44
    Temat: Re: Kasacja czy cos takiego
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Pawel pisze:
    > Ja teraz żyję już superuczciwie i nie podpadam z niczym. Chciałbym to
    > jakoś sfinalizować ale nie wiem jak i co mi to da ?

    co chciałbyś sfinalizować? skazanie zatarło się automatycznie i możesz
    podawać że jesteś niekarany
    a jak chcesz sprawdzić, to za jedyne 50 zł
    choć mógłbyś wpłacić odszkodowanie...

    KG

  • 3. Data: 2008-02-15 19:02:13
    Od: "Pawel" <s...@t...debile>

    > co chciałbyś sfinalizować? skazanie zatarło się automatycznie i możesz
    > podawać że jesteś niekarany

    No w tym sensie że nie wiem nawet jak to sprawdzić

    > a jak chcesz sprawdzić, to za jedyne 50 zł
    > choć mógłbyś wpłacić odszkodowanie...

    No właśnie, jak i gdzie to moge sprawdzić?
    Odszkodowanie mógłbym spłacić ale skoro nie musze to nie będę tego robił bo
    nie mam pieniędzy.

  • 4. Data: 2008-02-16 14:02:00
    Od: "Teddy" <t...@N...pl>

    Użytkownik "Pawel" <s...@t...debile> napisał w wiadomości

    > No w tym sensie że nie wiem nawet jak to sprawdzić

    > No właśnie, jak i gdzie to moge sprawdzić?
    > Odszkodowanie mógłbym spłacić ale skoro nie musze to nie będę tego robił
    > bo nie mam pieniędzy.
    Krajowy Rejestr Karnych przy Sadach Okregowych.

  • 5. Data: 2008-02-20 19:19:43
    Od: "Pawel" <s...@t...debile>

    > Krajowy Rejestr Karnych przy Sadach Okregowych.

    Dzieki prosze napiszcie jeszcze, czym skutkuje to zatarcie skazania?
    Chodzi mi o to co to powoduje poza tym ze moge w dokumencie napisac
    "nie-karany"