  • Data: 2017-12-19 16:21:34
    Temat: Kamienica Waltzow
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Komisja kaze Waltzom zwrocic pieniadze

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/rodzina-
    waltz%C3%B3w-b%C4%99dzie-musia%C5%82a-odda%C4%87-pie
    ni%C4%85dze-za-kamienic%C4%99-przy-ul-noakowskiego-1
    6/ar-BBH0C6x

    Hm, załozmy, ze podstawy do twierdzenia, ze kamienica sie nie nalezala
    są.

    Ale jesli dobrze widze, to w 2003 Urzad Miasta pod dyrekcja
    Kaczynskiego
    ja zwrocil spadkobiercom rzekomych wlascicieli, ktorzy ja jakies 10
    lat temu sprzedali jakies spolce,
    nabywca wyremontowal i ponoc posprzedawal mieszkania dalej ...
    to na podstawie jakich przepisow ma sie odbyc ten zwrot ?

    Prawem kaduka czyli komisji, czy KC ?

    Bo w KC cos by sie chyba znalazlo o rekojmii za wady prawne.

    J.