    From: Albert <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kamery w pracy
    Date: Mon, 17 Nov 2008 23:19:29 +0100

    Witam!

    Ktoś może mi pomoże w jednej sprawie? Otóż, u mnie w pracy (nie ważne
    gdzie - nazwijmy to restauracją z włoskim jadłem) zostały niedawno
    zamontowane kamery. W kuchni oraz na sali gdzie siedzą klienci. Nie
    sprawiłoby to, że piszę tu posta gdyby nie fakt iż owe kamery posiadają
    również nasłuch audio czyli słychać (i to dobrze) wszystko co mówią
    pracownicy jak i klienci. I tu pytanie - czy takie rozwiązanie jest
    legalne? Bo pracownicy swoją drogą ale po kiego grzyba nasz szef
    podsłuchuje sobie rozmowy klientów? I czy może?