  • Data: 2004-11-24 07:11:44
    Temat: Kablówka
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !
    Zwlekałem za zaplacenie abonamentu za telewizje kablowa za okres wrzesien i
    październik. W listopadzie tj. 9 listopada uiscilem w/w zaleglosci oraz za
    m-c listopad (za miesiac place 10 zeta) w sumie 30 zl.
    Natomiast 16 listopada operator wylaczyl nam kablowke bez zadnego
    zawiadomienia czy wezwania do zaplaty.
    Wyslalem do nich zonke o wyjasnienie sprawy i okazalo sie ze za podlaczenie
    musze dodatkowo zaplacic 25 zl.
    Mam tylko umowe a tam nic konkretnego nie pisze - nawet o terminowosci wplat
    itp.
    Pisze w umowe ze otrzymalem regulamin i zapoznalem sie z nim, a takowego nie
    mam.
    Czy slusznie operator wylaczyl nam kablowke i czy slusznie domaga sie
    zaplaty za podlaczenie 25 zl ?

    Pzdr
    scorpio