  • Data: 2008-02-21 07:45:48
    Temat: Jak zmotywować zleceniobiorcę
    Od: Dominik & Co <D...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Otrzymałem właśnie PIT-11 od zleceniodawcy i widnieje w nim
    kwota przychodu 3000 zł, zgodna z podpisaną umową.
    Natomiast faktycznie otrzymałem 1000 zł (netto).

    Nie zależy mi aż tak na pozostałej kwocie, ale chciałbym,
    żeby PIT odzwierciedlał rzeczywistość :-)

    Jakie są możliwe rozwiązania? Zmiana umowy (aneks),
    żądanie zmiany PIT, żądanie zapłaty brakującej kwoty?

    Czy do zmotywowania zleceniodawcy można posłużyć się Urzędem Skarbowym? ;-)

    Szukałem http://groups.google.pl/groups?q=umowa+zlecenie+PIT-
    11&ie=UTF-8&oe=utf-8
    ale odpowiedzi nie znalazłem :-(

    --