  • Data: 2003-03-06 13:11:19
    Temat: Jak wyegzekwowac fakture ?
    Od: "Larry" <l...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Ponad 2 miesiace temu zakupilem okna PCV wraz z montazem
    korzystajac z kredytu w banku, ktory wspolpracowal z punktem
    sprzedazy.
    Kredyt zostal przyznany, umowa kredytowa spisana, okna zamowione,
    a nastepnie w krotkim czasie wstawione przez inna firme-podwykonawce
    punktu sprzedazy.
    Poniewaz staram sie o zwrot kosztow inwestycji (lokal komunalny) zalezy
    mi na otrzymaniu faktur za okna i robocizne. O ile faktury na same okna
    otrzymalem, o tyle firma montazowa do dzis nie wystawila mi faktury,
    tlumaczac ze zawiesila dzialalnosc.
    Jak wyegzekwowac fakture od tej firmy? Bez niej nie odzyskam poniesionego
    nakladu, a sama firma jest do przodu o podatek - mowiac inaczej -
    pracowala na czarno.

    Larry