  • 21. Data: 2003-12-01 13:21:11
    Temat: Re: Jak udowodnic legalnosc CD?
    Od: "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl>

    Własnie dzwoniłem do BSA a ich oficjlana wypowiedź to:
    BSA nie interesuja faktury ponadto BSA nie ma uprowanień do sprawdzania faktur zakupu
    jedynie US i Policja Gospodarcza.
    BSA interweniuje tylko w przypadku zgłoszeń na temat że gdzieś się używa nielegalnego
    orpogramowania.
    I w końcu ostatnie BSA nie jest insttucją wspierającą jednego usługodawce np
    MICROSOFT
    tylko jest zrzeszeniem firm.

    Ludzie skończcie w końcu z tą famą że prywatnych userów kontrolują !!!

  • 22. Data: 2003-12-01 13:51:13
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl>

    Użytkownik "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl> napisał w wiadomości
    > Ludzie skończcie w końcu z tą famą że prywatnych userów kontrolują !!!

    To o czym pisałem dotyczy firm.

    Pzdr

    A.

  • 23. Data: 2003-12-01 23:38:22
    Od: motto <m...@o...pl>

    Pan(i) batot w wiadomości <bqfb2n$c05$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Ja widze że kolega motto nie jest zwolennikiem równego dostępu do
    > informacji i podzielił by ludzi na tych co stac na dostęp doinformacji i
    > na tych co nie stac a niech zyja w niewidzy.
    > Ech ale egoizm nie ma co chyba jednak Zyd.
    Pierdolisz (i tu przepraszam resztę grupy). Wyjaśnienie poniżej.

    > PS: ciekawe czy by tak pisał jak by było go nie stac na legalny soft bo
    > zapewne 90% społeczeństwa nie stać na legalny soft bo mamy za małe pensje
    > w porównaniu do UE tam ich stać więc można wymagać - trochę
    > sprawiedliwości.
    Zerknij do stopki. Mam Linuxa (za darmo), OpenOffice'a (za darmo), mplayera
    (za darmo), mozille (za darmo), KNode - usenet (za darmo), KMail - poczta
    (za darmo), Americas Army Operation - gra i to dobra gra CS się chowa (za
    darmo)... mam wymieniać dalej (na dysku 40GB zainstaloanmego oprogramownaia
    - za darmo). Więc przestań gadać głupoty. Aaaaa na Windowsa mnie stać i
    nawet mam do tego komputera legalnego WinXP Home OEM, ale nie będę gówna
    używał. Wracając do tematu, 100% oprogramownaia na moim komputrze jest
    legalne i za darmo. Czy zatem muszę kraść oprogramowanie? Nie i nie muszę
    go kupować. Zapomniałbym sam tworzę oprogramownaie do Linuxa które
    udostępniam w większosći za darmo. Rozumiesz, czy mam CI bardziej
    łopatologicznie wyjaśnić?
    Pozdrawiam
    ps. nie rób więcej wycieczek personalnych w moją stronę bo tylko się
    ośmieszysz.
    --
    motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
    mailto://m...@o...pl/ gg://384683/

  • 24. Data: 2003-12-01 23:49:38
    Od: motto <m...@o...pl>

    Aaaa zapomniałbym, jak już bardzo chcę uruchomić jakiś program który nie ma
    odpowiednika dla Linuxa to mam Wine (Interpreter Api, ale ty zapewne nie
    wiesz co to Api, to napiszę po polsku - Linuxowcy proszę przymknąć oko na
    to określenie - "emulator Windowsa"). Więc nie dość że jesteś złodziejem to
    do tego jeszcze głupim złodziejem, bo lepsze możesz mieć za darmo.
    Pozdrawiam
    ps. A nawet jakbym był żydem to nic Ci do tego.

  • 25. Data: 2003-12-02 08:04:44
    Od: "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl>

> [...]
    > Pozdrawiam
    > ps. A nawet jakbym był żydem to nic Ci do tego.

    hehehe toś mnie rozśmieszył z WINE ;)
    Mam nadzieje że sobie sprawdzicie jak to działa i jak ktoś myśli że sobie puści CS'a
    pod
    WINE to nich zapomni. Ogolnie WINE mozecie traktować jako ciekawostke albo zabawke o
    pracy
    powaznej zapomnijcie. W dodatku nie w 100% kompatybilny ;)

    Mimo wszystko widze mamy różny pogląd na sprawę ja mam inny punkt widzenia, kolega ma
    inny
    i nie toleruje odmiennego. Oj to nie za inteligentne podejście do sprawy. Wyjasnie
    więc
    dlaczego tak uwazam może w szerszym rozumieniu moich apektów otworzą się Panu oczy.

    Owszem nie każdy musi mieć samochód, nie każdy może mieć lodówke itd.
    Ale konstytucyjnie mamy zapewniony równy dostęp do informacji do szkolnictwa itd.
    W związku z czym jeśli wystapi taka sytuacja, np: ot chcoiazby jaka w tym tygodniu
    mnie
    spotkała, mamy sobie napisac program do obsługi mikrokontrolela + dodatkowo AC/DC a w
    szkole pracują na programie VISUAL DSP (ANALOG DEVICE) a niestety bez tego programu
    nie
    można tego sprawdzić w działaniu bo to specyficzny program i teraz chciałbyś
    rozdzielić
    ludzi na tych co stać aby sobie zakupić taki program i którzy mogli by dalej
    kontynuować
    naukę w szkole a na takich co ich nie stac i nie mogli by kontynuowac naukę. Nie
    wspomne o
    tym że VISUAL DSP działa tylko pod windowsem ;)
    W tym przypadku to już wedle mojego znaczenia nie byłby równy dostep do informacji
    poniewaz NIEMIEC czy FRANCUS może sobie jeszcze pozwolic na taki program a dla polaka
    chelb przez pare miesiecy zakladajac że pracuje a jak nie pracuje !!!
    Lecz kolega widze nie uznaje innego poglądu niż własny.

    Co do linuksa widze kolega nie za bardzo trafil bo na codzień używam (admin),
    niestety
    jako serwer powiedzmy mozna w miare komfortowo pracować ale jesli miałbym go u.zywac
    sferze multimedia to owszem można ale topornie działa o ile wszystko dziala a do tego
    jesli chodzi o soft pisany dla elektrników mało który program na rynku działa pod
    linuxa
    wiec znów kolega strzelił gafe albo raczej opinia w moim kierunku była podyktowana
    niewiedzą albo nieobjęciem tematu szerszym kręgiem.

    Proszę się wgłebić w temat nie tylko od strony autor i prawa autorskie ale od realiów
    nanujących w Polsce. Całe szczęscie że tego poglądu nie podzielali politycy i Państwo
    przez 10lat bo proszę sobie wyobracić sytuację jaką bysmy mieli w polsce dziś jesli
    prawo
    by karało za nielegalny soft.
    WOle nie mysleć bo do UE to bysmy weszli chyba w 2156 roku.

    PS: tez czasami coś naskrobie aczkolwiek nie pisze softu zawodowo bo to nieoplacalne
    a żyć
    trzeba. A jak potrzebny mi jakiś specyficzny soft to taniej mnie wychodzi zlecić
    kumplowi
    napisanie niz mi tracić czas.

  • 26. Data: 2003-12-02 09:45:04
    Od: motto <m...@w...pl>

    Pan(i) batot w wiadomości <bqhh4o$36u$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]
    > puści CS'a pod WINE to nich zapomni. Ogolnie WINE mozecie traktować jako
    > ciekawostke albo zabawke o pracy powaznej zapomnijcie. W dodatku nie w
    Cs odpalisz wine(x) ale widze (wine nieinterpretuje D3D, ale OpenGL tak),
    poza tym to już offtopic.

    > Owszem nie każdy musi mieć samochód, nie każdy może mieć lodówke itd.
    > Ale konstytucyjnie mamy zapewniony równy dostęp do informacji do
    > szkolnictwa itd.
    Co nie znaczy, że mamy coś kraść. Tłumaczeń może być wiele, fakt pozostaje
    faktem, kradniesz. W konstytucji amy też zapewniony równy dostęp do
    lecznictwa, co nie znaczy, że za pewne zabiegi trzeba zapłacić etc.

> [...]
    > kolega strzelił gafe albo raczej opinia w moim kierunku była podyktowana
    > niewiedzą albo nieobjęciem tematu szerszym kręgiem.
    To zapłać za oprogramowaie i wtedy używaj do woli. Jakie jescze tłumaczenie
    wymyślisz, żeby usprawiedliwić swoją kradzież. Panie sędzie okradłem ten
    sklep bo nie moge pracy zaleść (i tu też można by się do konstytucji
    odnieść).

> [...]
    > podzielali politycy i Państwo przez 10lat bo proszę sobie wyobracić
    > sytuację jaką bysmy mieli w polsce dziś jesli prawo by karało za
    Wybacz, jestem przede wszytkim programistą, ty i tobie podobni obieracie mi
    chleb. Mi i innym programistom. Jakie kolwiek usprawiedliwienie być nie
    wymyślił nie zmieni to faktu, żeś złodziej.

  • 27. Data: 2003-12-02 09:46:20
    Od: motto <m...@w...pl>

> [...]

    > puści CS'a pod WINE to nich zapomni. Ogolnie WINE mozecie traktować jako
    > ciekawostke albo zabawke o pracy powaznej zapomnijcie. W dodatku nie w
    Cs odpalisz wine(x), wine nie interpretuje D3D, ale OpenGL tak,
    poza tym to już offtopic.

  • 28. Data: 2003-12-02 09:50:59
    Od: Arek <a...@e...net>

    motto rzecze:
    [..]
    > Co nie znaczy, że mamy coś kraść. Tłumaczeń może być wiele, fakt pozostaje
    > faktem, kradniesz.

    Przestań pierdolić motto. Masz jakieś kompleksy czy frustracje, które chcesz tu
    wyleczyć pierdoląc o - musi, bo jakżeby inaczej!- polskim złodziejstwie ?
    W przypadku praw autorskich złodziejem może być tylko ten kto przywłaszcza sobie
    autorstwo utworu, koncern pozbawiający autora uczciwego podziału zysków no i
    oczywiście pirat.
    Nigdy, przenigdy - odbiorca.

    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 29. Data: 2003-12-02 09:57:47
    Od: motto <m...@w...pl>

    Pan(i) Arek w wiadomości <bqhn9a$jiu$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > motto rzecze:
    > [..]
    >
    > Przestań pierdolić motto.
    Prawda w oczy kole?
    > W przypadku praw autorskich złodziejem może być tylko ten
    > kto przywłaszcza sobie autorstwo utworu, koncern pozbawiający autora
    > uczciwego podziału zysków no i oczywiście pirat.
    > Nigdy, przenigdy - odbiorca.
    Taaaaaaaaa, ja napisze program, a ty mi za niego nie zapłacisz, boś
    odbiorca, złodziej, nie odbiorca, bo to ja go napisałem a ty mnie okradasz
    nie płacąc za jego używanie. Pomijam tu te przypadki kiedy program piszę
    jako freeware. Więc ty przestań pierdolić i kradnij sobie dalej, ale jak
    zaczniesz używać programu mojego autorstwa i się o tym dowiem to spotkamy
    się w sądzie.

  • 30. Data: 2003-12-02 10:07:52
    Od: Arek <a...@e...net>

    motto rzecze:
    > Prawda w oczy kole?

    W tym przypadku durnoty.

> [...]
    > zaczniesz używać programu mojego autorstwa i się o tym dowiem to spotkamy

    Już chyba pisałem, że niewiele jest bardziej żenujących widoków niż twórca
    wyzywający odbiorców swojego utworów od... złodziei!
    A fu! Aż wstyd na takiego patrzeć :(

    Jeszcze raz Ci powtarzam - w przypadku praw autorskich okraść Cię może jedynie
    ktoś kto przywłaszczy sobie autorstwo Twojego utworu, lub też pirat lub
    koncern/dystrybutor/sprzedawca, który nie zapłaci Ci należnej części swojego zysku
    ze sprzedaży Twojego utworu.
    NIGDY PRZENIGDY nie jest nim odbiorca. On co najwyżej dopuszcza się nadużycia
    względem Ciebie bo otrzymuje od Ciebie jakieś korzyści natomiast Tobie nie daje
    żadnych. Nie czyni to jednak nikogo złodziejem, więc przestań się ośmieszać z
    tymi gadkami o złodziejstwie bo człowiek jest zażenowany Tobą nawet gdy tylko musi
    na nie patrzeć :(

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info