    From: "Radek" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak to zrobić ???
    Date: Fri, 5 Sep 2003 18:13:49 +0200

    Pracuje w firmie i tak się złożyło żę sam otwieram tego typu firmę.
    Chciałbym przejąć część klientów do których mam adresy i numery telefonów
    (są to osoby prywatne) po przez wysłąnie zaproszeń.
    W jaki sposób moge wykorzystać te dane aby nie naruszyć prawa?
    Czy jest jakieś prawo o ochronie danych w firmie (nic takiego nie
    podpisywałem)?
    Czy mogę zadzwonić do każdego klienta i powinformować go że zmieniam miejsce
    pracy i zapytać czy mogę wysłąć zaproszenie ( czy rozmowa telefonczna musi
    być nagrywana aby później osoba prywatna nie posądziła mnie że np. wysyłąm
    reklamę do niej, skąd wziołem jego adres).?

    radi