  • Data: 2003-05-20 06:55:50
    Temat: Jak to jest z lewymi kredytami?
    Od: Grzegorz Szyszlo <z...@w...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    czesc.
    sytuacja. wiele firm typu "autokonsorcium" i np. "media markt"
    nie chce dac klientowi do analizy umowy kredytowej. umowa jest
    dluga, i skomplikowana.

    czy nie ma na to jakiegos lekarstwa? czy tego typu "kredytodawca"
    nie jest zobligowany do wydania umowy na podstawie jakichs przepisow
    z prawa handlowego i nowej ustawy o kredycie konsumenckim lub
    wogole wg. jakichs ustaw kredytowych? nie jestem prawnikiem,
    stad moje wydawac by sie moglo naiwne pytania.

    problem w tym, ze tego typu "kredytodawcy" maja porzadne
    zaplecze prawne. a kredytobiorca nie ma ani prawnika, ani
    wiedzy prawnej zeby nie byc oszukanym.

    prosze o odpowiedz na grupie.

    --