  • Data: 2003-05-20 06:35:37
    Temat: Re: Jak to jest z lewymi kredytami?
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czesc.
    > sytuacja. wiele firm typu "autokonsorcium" i np. "media markt"
    > nie chce dac klientowi do analizy umowy kredytowej. umowa jest
    > dluga, i skomplikowana.

    Witamy szefa ;-)

    Popros o uzasadnienie na pismie. Jesli odmowia to popros szefostwo i
    zagroz skarga do centrali. To czasami dziala. Ja kiedys zrobilem taki
    numer, ze zasymulowalem chec podpisania, po czym po prostu wstalem i
    powiedzialem "ze musze to przeczytac w domu" bo teraz nie mam na to
    czasu. "Panienka z okienka" probowala protestowac, ale niezbyt jej sie
    to udalo ;) Po drugie, te wszystkie firmy zawsze kredytuje jakis bank,
    ktory firmuje papiery i pieniadze. Mozna sprobowac zaatakowac "centrum
    dowodzenia" banku w tej sprawie.