  • Data: 2003-05-20 13:41:33
    Temat: Re: Jak to jest z lewymi kredytami?
    Od: "Andrzej" <i...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 10 dni dla umowy zawartej poza lokalem firmy, czyli w domu, restauracji,
    > itp itd.
    Odstąpić możesz od umowy kredytu bez podania przyczyny w ciągu 3 dni ale nie
    znaczy że za DARMO płacisz za towar 100% + opłatę przygotowawczą oraz opłaty
    i koszty związane z ustanowieniem zabezpieczenia. Informacja o możliwości
    odstąpienia od umowy powinna być załączona do tej umowy. W przypadku braku
    takiej informacji w treści umowy okres odstąpienia jest wydłużany.
    Odstąpienie od umowy obwarowane jest też wysokością kredytu ( musi być
    powyżej jakiejś kwoty, coś około ~400 ale mogę się mylić). Regulowała to
    ustawa wchodząca w życie pod koniec ubiegłego roku o kredytach bankowych.
    Piszę z pamięci bo nie mam z tym doczynienia ale w prasie wałkowano to wiele
    razy.
    Pozdrowienia Andrzej