eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak rozumiec taki punkt regulaminu? › Jak rozumiec taki punkt regulaminu?
  • From: "ptak" <...@-...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak rozumiec taki punkt regulaminu?
    Date: Wed, 30 May 2007 21:06:41 +0200
    Lines: 39
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16386
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16386
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    NNTP-Posting-Host: 88.156.120.140
    Message-ID: <4...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1180552018 88.156.120.140 (30 May 2007 21:06:58 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: d...@z...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:464663
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Jak mozna interpretowac taki punkt regulaminu, cytuje:

    "Towary objęte gwarancją producenta zaznaczone w aktualnym cenniku
    serwisowane są przez autoryzowane serwisy na warunkach określonych przez
    producenta (fabrykę) wyszczególnionych w karcie gwarancyjnej, i są one
    oznaczone symbolem (F)."

    Sytuacja wyglada tak, produkt zakupiono w polowie roku 2006, w gwarancji nie
    bylo symbolu F co sugeruje, ze serwisem zajmuje sie hurtownia w ktorej
    zakupiono sprzet. W kwietniu 2007 zmieniono warunki i wszystkie urzadzenia
    serwisuje zewnetrzna firma o czym oczywiscie nie poinformowano klientow.

    Urzadzenie wyszlo zgodnie, z warunkami gwarancji (bez litery F przy nazwie
    produktu) i zostalo nadane do hurtowni, serwis odmowil naprawy twierdzac ze
    od tego dnia sie zmienil serwis.

    W zwiazku z tym, czy zmiana po obowiazuje takze mnie jesli zakupilem przed i
    dostalem taka informacje na pismie.
    Dodam, ze towar lezy juz ponad 15 dni w serwisie ciagle z odmowa.

    Wedlug mnie mnie obowiazuja stare zasady, a jesli cos bylo wporwdzone w
    nowym roku to obowiazuje to produkty zakupione po tej dacie? Czy dobrze
    rozumie?

    Czy moge powolac sie na ten punkt piszac reklamacje do reklamacji? i napisac
    ze nie bylo literki F? Martwi mnie slowo "w aktualnym cenniku" to oznacza
    co? ze w aktualnym w momencie zakupu czy w momencie reklamcji?

    Dodam, ze taka nieprzyjemna sytuacja wynikla, z jedna z duzych firm w polsce
    jak sie sama okresla, i wedlug mnie wystarczylo troche dobrej woli by ten
    produkt odeslac do serwisu skoro zmienili warunki i poinformowac mnie o tym.

    Prosze o wyjasnienie tej sprawy.

    Pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 30.05.07 19:40 ptak

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1