eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak może zakończyć się reklamacja? › Jak może zakończyć się reklamacja?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!27g2000hsf.googlegroups.com!not-for-mail
    From: WoGo <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak może zakończyć się reklamacja?
    Date: Thu, 8 May 2008 02:32:16 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 43
    Message-ID: <1...@2...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 62.111.240.230
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1210239136 22976 127.0.0.1 (8 May 2008 09:32:16 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 8 May 2008 09:32:16 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: 27g2000hsf.googlegroups.com; posting-host=62.111.240.230;
    posting-account=sE0tjgoAAAArOSDlAQYaK15ldWOwZais
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.12)
    Gecko/20080201 Firefox/2.0.0.12,gzip(gfe),gzip(gfe)
    X-HTTP-Via: 1.0 proxos.kzkgop.pl:8080 (squid/2.6.STABLE4)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:531630
    [ ukryj nagłówki ]

    Witajcie

    Mam takie pytanie - czy sprzedawca może bez mojej zgody zwrócić mi
    pieniądze na konto, z którego zapłaciłem za przedmiot nabyty poprzez
    Internet jeśli uzna że nie może dostarczyć mi przedmiotu
    pełnowartościowego?

    Zakupiłem pewne urządzenie za korzystną cenę w stosunku do innych
    oferentów. Na stronie www sprzedawcy - znanej firmy wysyłkowej, był
    dokładny opis przedmiotu wraz z oprogramowaniem mapowym (sprawa
    dotyczy GPS-a) i cena. Jako, że jest to rzecz typowa, a po bardzo
    okazyjnej cenie zapłaciłem przelewem i otrzymałem przesyłkę z fakturą.
    Po sprawdzeniu okazało się że nie ma zainstalowanej jednej z mapy,
    która powinna być. Telefon i prośba sprzedawcy o przesłanie przedmiotu
    celem zweryfikowania zasadności reklamacji - co też uczyniłem.

    I teraz mam pytanie czy sprzedawca ma obowiązek dostarczyć mi
    urządzenie pełnowartościowe (tzn zgodne z opisem i wg ceny ofertowej),
    czy może uznać, że pomylił się w ofercie i fakturze i przesłał mi
    urządzenie bez zainstalowanej jednej z map (takowe też są na rynku,
    ale nie w ofercie tego sprzedawcy).

    Jeśli sprzedawca się pomylił to z jego punktu widzenia najlepiej
    byłoby zwrócić mi pieniądze, gdyż cena jaką zapłaciłem naprawdę jest
    korzystna (dla mnie) i trudno sprzedawcy będzie bez poniesienia
    dodatkowych kosztów o uzupełnienie przedmiotu do tego aby był zgodny z
    opisem, natomiast ja jestem zdecydowanie zainteresowany urządzeniem
    pełnowartościowym albo ewentualnie obniżeniem ceny o brakujące mapy.

    Wg jakich § mogę negocjować zakończenie sprawy, gdyby okazało się, że
    sprzedawca upiera się jedynie przy zwrocie pieniędzy?

    Dzięki i pozdrawiam
    Wojtek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 08.05.08 10:37 K.K.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1