  • Data: 2010-04-12 11:50:28
    Temat: Jak liczyć termin reklamacji?
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wysłałem reklamację do operatora telekomunikacyjnego, operator
    odpowiedział, jednakże nie satysfakcjonowała mnie udzielona odpowiedź. W
    odpowiedzi napisano, żeby dalszą korespondencję prowadzić za pomocą
    formularza kontaktowego na stronie operatora bo przyspieszy to kontakt i
    rozpatrzenie reklamacji. Tak też zrobiłem: odpowiedziałem używając ich
    formularza. To było 26 marca. Z automatu dostałem odpowiedź, że pismo
    zostało przyjęte i postarają się odpowiedzieć na nie w ciagu 14 dni (czyli
    do 13 kwietnia).

    Dziś mamy 12 kwietnia i dziś otrzymałem od operatora list, w którym pisze
    on, że otrzymano moją reklamację... 7 kwietnia, przekazano sprawę do
    rozpatrzenia i od tego terminu liczą sobie 30 dni na odpowiedź.

    Proszę o informację co mogę zrobić w tej sprawie, bo to oznacza
    przedłużenie ustawowego terminu o prawie połowę. Równie dobrze mogliby mi
    przecież przysłać taki list za miesiąc i napisać, że dopiero co dostali
    moją reklamację... wysłaną drogą elektroniczną, co sami zalecili...

    To jest jakaś bzdura.

    Kolejna sprawa - załóżmy że w piśmie do operatora podnoszę kilka kwestii:
    - wolne działanie internetu
    - brak ciągłości świadczenia usługi (częste awarie)
    - prośba o rekompensatę
    Operator w swojej odpowiedzi odnosi się tylko w części do ostatniego
    punktu, nie komentując ani nie odpowiadając na żadne inne zarzuty i pisząc
    odpowiedź w ogóle nie merytoryczną, nie wnoszącą nic do tematu ani nie
    rozwiązującą problemu. Co wtedy należałoby zrobić?

    --
    best regards,
    scream