  • Data: 2010-04-28 02:24:13
    Temat: Re: Jak liczyć termin reklamacji?
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 12 Apr 2010 20:34:05 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Jeżeli masz tego maila z potwierdzeniem, to zrób wydruk całości, łącznie
    > z nagłówkiem i złóż skargę do UKE.

    Termin odpowiedzi na reklamację minął przedwczoraj, a operator mnie
    zwyczajnie olał i nie odpowiedział. Co teraz - pisać skargę do UKE? Co w
    przypadku, jeśli wyrobią się w tym drugim terminie, określonym przez siebie
    - czy ta odpowiedź jest dla mnie wiążąca, czy mam w ogóle nie odbierać
    pisma, czy może napisać im żeby nic juz do mnie nie pisali bo wysłałem
    skargę do UKE? :))

    --
    best regards,
    scream