eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak liczyć termin reklamacji? › Jak liczyć termin reklamacji?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: scream <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak liczyć termin reklamacji?
    Date: Mon, 12 Apr 2010 13:50:28 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <1an9j9879inkg$.1n22kzvwpsuos$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: chello089075049064.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1271073039 19740 89.75.49.64 (12 Apr 2010 11:50:39 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Apr 2010 11:50:39 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:635587
    [ ukryj nagłówki ]

    Wysłałem reklamację do operatora telekomunikacyjnego, operator
    odpowiedział, jednakże nie satysfakcjonowała mnie udzielona odpowiedź. W
    odpowiedzi napisano, żeby dalszą korespondencję prowadzić za pomocą
    formularza kontaktowego na stronie operatora bo przyspieszy to kontakt i
    rozpatrzenie reklamacji. Tak też zrobiłem: odpowiedziałem używając ich
    formularza. To było 26 marca. Z automatu dostałem odpowiedź, że pismo
    zostało przyjęte i postarają się odpowiedzieć na nie w ciagu 14 dni (czyli
    do 13 kwietnia).

    Dziś mamy 12 kwietnia i dziś otrzymałem od operatora list, w którym pisze
    on, że otrzymano moją reklamację... 7 kwietnia, przekazano sprawę do
    rozpatrzenia i od tego terminu liczą sobie 30 dni na odpowiedź.

    Proszę o informację co mogę zrobić w tej sprawie, bo to oznacza
    przedłużenie ustawowego terminu o prawie połowę. Równie dobrze mogliby mi
    przecież przysłać taki list za miesiąc i napisać, że dopiero co dostali
    moją reklamację... wysłaną drogą elektroniczną, co sami zalecili...

    To jest jakaś bzdura.

    Kolejna sprawa - załóżmy że w piśmie do operatora podnoszę kilka kwestii:
    - wolne działanie internetu
    - brak ciągłości świadczenia usługi (częste awarie)
    - prośba o rekompensatę
    Operator w swojej odpowiedzi odnosi się tylko w części do ostatniego
    punktu, nie komentując ani nie odpowiadając na żadne inne zarzuty i pisząc
    odpowiedź w ogóle nie merytoryczną, nie wnoszącą nic do tematu ani nie
    rozwiązującą problemu. Co wtedy należałoby zrobić?

    --
    best regards,
    scream
    Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1