  • Data: 2010-04-12 21:49:26
    Temat: Re: Jak liczyć termin reklamacji?
    Od: adas <p...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Osóbka znana jako Maciej Bebenek (news.onet.pl) <m...@t...waw.pl>
    w <hpvp2v$ut3$1@news.onet.pl> wystukała:

    > A tak z ciekawostek: pismo złożone w TP na Twardej w Warszawie, w
    > ichniejszym biurze podawczym na parterze, szło na 18 piętro 12 dni. I
    > oczywiście, od tego terminu chciano uzależniać udzielanie odpowiedzi.
    > Taka śmiesznostka związana ze współpracą międzyoperatorską.

    Dołożę inną ciekawostkę:
    Pismo wysłane do Netii poleconym (data wysłania 25.jakiśmiesiąc).
    Dostaję odpowiedź:
    "W odpowiedzi na Pana reklamację telefoniczną zgłoszoną
    28.jakiśmiesiąc... [...] Mamy Pana w [1234 litery]"
    Ręce opadają jak płetwy (jaki telefon? skąd ta data?). Natomiast UKE
    oczywiście zadziałało.
    Co ciekawe, nic nowego w piśmie swoim nie napisali oprócz tego co sam
    wcześniej pisałem. Tak przewaga pisma z pieczątką.. Ot tyle.

    pozdrawiam
    --
    Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl
    Na pytanie *Która godzina?* chciałem zainstalować rdate...