    From: "jano" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak ekspresowo sie zwolnic - porzucenie pracy??
    Date: Wed, 6 Jan 2010 09:22:46 +0100

    Witam.

    Moja dziewczyna pracuje w KFC (na umowie od 01.12.2009. Umowe ma na czas
    okreslony na 2 lata. W tym momecie znalazla prace na duzo lepszych warunkach
    ale potrzebuja jej pilnie. Chcielismy zlozyc pismo ze wypowiadamy umowe za
    porozumieniem stron. Ze kierownika nie bylo to powiedziano nam ze obowiazuje
    nas 2 tygodnie wypowiedzenia. Dlatego chcemy zlozyc wypowiedzenie:
    "Niniejszym wypowiadam z dniem XX.XX.2010r. (data rozwiązania umowy) bez
    zachowania okresu wypowiedzenia, z przyczyn osobistych (wskazać przyczynę),
    umowę o pracę zawartą w dniu 01.12.2009 r. (data zawarcia umowy) we
    ............ (miejsce zawarcia umowy), pomiędzy: "

    Jakie moga byc konsekwencje "porzucenia" pracy. Chodzi o to zeby juz nie
    pojawiac sie w tej pracy. Wiem ze moga napisac w referencjach ze porzucila
    prace ale czy cos jeszcze??