  • Data: 2005-07-30 07:21:40
    Temat: Informacja/Spam
    Od: "Bartek l" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Sytuacja wyglada nastepujaco: zamierzam zalozyc pewien serwis, ktory bedzie
    skupial rozne strony www.
    Strony te beda dodane do mojego serwisu bez ich wiedzy ani zgody, co
    sprzeczne z prawem nie jest.
    Jednak, wypada te serwisy o tym fakcie poinformowac, wiec zamierzam wyslac
    do nich maila informujacego ze zostali dodani do mojego serwisu i ze
    istnienie w nim przez pierwszych pare miesiecy jest darmowe, a po uplywie
    tego okresu bedziemy musieli sie porozumiec co do wysokosci oplat.
    Po uplywie tego czasu mam zamiar wyslac moja propozycje cenowa, np. w celu
    dalszego istnienia na mojej stronie bede wymagal tyle i tyle.
    Czy wyslanie takich maili jest sprzeczne z prawem?
    Jezeli tak to jaka forme tych maili proponujecie?
    Pozdrawiam
    Bartek