  • Data: 2005-07-30 07:44:14
    Temat: Re: Informacja/Spam
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na wypowiedź <news:dcf9r2$p0v$1@atlantis.news.tpi.pl>
    autorstwa niejakiego Bartek l wyjaśniam co następuje:

    > maila informujacego ze zostali dodani do mojego serwisu i ze
    > istnienie w nim przez pierwszych pare miesiecy jest darmowe, a po uplywie
    > tego okresu bedziemy musieli sie porozumiec co do wysokosci oplat.

    ;-))) czyli najpierw ich gratis naniesiesz do swojego serwisu, a
    następnie ew. "za karę" wytniesz - jeśli nie zapłacą?
    Mam nadzieję, że to będzie tylko link?

    > Po uplywie tego czasu mam zamiar wyslac moja propozycje cenowa, np. w celu
    > dalszego istnienia na mojej stronie bede wymagal tyle i tyle.

    Lepiej będzie grzecznie zapytać czy są w ogóle zainteresowani taką
    usługą, a nie od razu bombardować cennikiem.

    --
    Olgierd
    o...@j...org ||| gg: 3657597 |||