    From: "Kazimierz" <2...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ile dla ZUS?
    Date: Mon, 14 Mar 2005 09:49:10 +0100

    Otrzymuję rentę rodzinną ( najniższą z możliwych). Pół córka a drugie pół
    ja. Chciałbym podjąć pracę. Ponieważ mieszkam w takim regionie gdzie za
    pracę otrzymuje się dosłownie grosiki, ok 600-700zł. A ponieważ trzeba jakoś
    żyć, więc te marne grosze co nieco mogłyby podnieść jakoś życia. Mogłyby,
    tylko czy to realne? Ostatnio usłyszałem taką informację, ze ZUS-owi
    należałoby się w takim przypadku więcej niż ja mógłbym zarobić. Czy to
    możliwe, czy rzeczywiście żyjemy w kraju gdzie paranoja jest wyznacznikiem
    prawa? A może ja jestem przewrażliwiony?
    Byłbym niezmiernie wdzięczny gdyby ktoś z szanownych grupowiczów zechciał mi
    to wyjaśnić.
    Pozdrawiam
    Kazimierz