  • Data: 2005-01-04 12:38:26
    Temat: Ile czasu ma sędzia na sporządzenie uzasadnienia w
    Od: Monika<j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miesiąc temu złożyłam wniosek o sporządzenie uzasadnienia wyroku w
    sprawie karnej, ponieważ oskarżony został w dziwny sposób
    uniewinniony.Do dnia dzisiejszego go nie otrzymałam , a na moje
    pytanie w sekretariacie kiedy go otrzymam , pani odpowiedziała, że
    sędzia nie ma terminu ustawowego i napewno go kiedyś go otrzymam.
    Ja chcę złożyć apelację i dlatego zależy mi na tym ,aby jak najszybciej
    to zrobić. Czy sędziego nie obowiązują terminy? Proszę o
    odpowiedź.Dziękuję

    -> http://usenet.pomocprawna.info