  • Data: 2003-02-12 20:19:54
    Temat: Ideai reklamacja.
    Od: "n30" <n30@2com[spam cut].pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam taka sytuacje:
    23 grudnia zadzwonilem do platnego boku idei *874
    Zlano kompletnie moj problem a dotyczyl on wysylania zdjec z t68i over
    standardowa transmisja danych. Dzwonilem tam kilka razy nikt nawet mojego
    problemu nie zpaisal.
    28 grudnia zjawilem sie w siedzibie idei na wierzbiecicach w poznaniu, i
    PISEMNIE zlozylem reklamacje na ich uslugi oraz SKARGE na pracownikow.
    dzis jest 12 luty i NIE OTRZYMALEM ZADNEJ ODPOWIEDZI !!!, malo tego
    odwiedzilem dzis Bok'a i powiedzieli mi ze nie sa w stanie mi juz udzielci
    informacji bo dzial rkelamacji pracuje do 18. (bylem o 19)

    Mam pytanie czy moge zerwac z nimi umowe? Jako przycyzne podajac ze nie
    wywiazali sie z umowy? Jakie beda tego skutki? Co z tym fantem zrobic? Udac
    sie do prawnika? do Sadu Konsumenckiego?

    --
    pozdrawiam
    howuser&userid=7787776