  • Data: 2003-12-20 10:30:32
    Temat: Idea - rozwiązanie umowy
    Od: "kovalek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !!

    Mam taki mały problem z tymi "pajacami z idei".

    Mianiowicie Idea wprowadza nowy regulamin swiadczenia uslug z dniem 1
    stycznia 2004. Zgodnie z przyslugujacym prawem mam mozliwosc rozwiazac umowe
    swiadczenie uslug telekomunkacyjnych z powodu nieakceptacji tego regulaminu,
    bez ponoszenia zadnych dodatkowych kosztow.

    Teraz pytanie: jaki mam na to czas i od jakiego momentu ten czas nalezy
    liczyc ??

    Idea wyslala niby razem z faktura nowy regulamin w miesiacu listopadzie.
    Twierdza uparcie, ze mialem czas tylko do konca listopada na rozwiazanie
    umowy, bez ponoszenia dodatkowych kosztow (kara umowna). Co w takim wypadku
    robic? Wyslalem wypowiedzenie 18 grudnia (nowy regulamin otrzymalem 21
    listopada). Jaki oni wogole maja dowod, iz wyslali ten regulamin? W zasadzie
    zaden...

    Leszek Kowalski