eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja - proszę o pomoc. › Gwarancja - proszę o pomoc.
  • Data: 2005-11-18 14:39:50
    Temat: Gwarancja - proszę o pomoc.
    Od: "Paweł" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Mam taki problem.

    Rok temu kupiłem odtwarzacz mp3 (na Allegro). Jakieś 2 tygodnie przed końcem
    gwarancji zepsuł mi się. Dlatego zadzwoniłem do osoby, od której go kupiłem
    w celu otrzymania informacji na jaki adres mam wysłać sprzęt. Chciałem to
    jak najszybciej załatwić, dopóki jeszcze miałem gwarancję więc wysłałem
    przesyłkę jeszcze tego samego dnia.
    I tu mam problem. Po 3 tygodniach odtwarzacz wrócił do mnie, gdyż nie został
    odebrany z poczty, a gwarancja już się skończyła. Gdyby przesyłka została
    wówczas odebrana to by nie było żadnego problemu. Ale najprawdopodobniej
    sprzedający zechciał mnie wykiwać, przez co zostałem z niczym. Natomiast
    teraz nie wiem:
    1. Czy mam jeszcze prawo reklamować sprzęt gdyż został wysłany przed utratą
    gwarancji (poza tym dzwoniłem i tamta osoba wiedziała, że paczka ma
    przyjść).
    2. Jeżeli na punkt 1-wszy odpowiedź brzmi TAK, to czy mogę się upominać o
    zwrot kosztów poniesionych za pierwsze wysłanie paczki (jest to nie duża < 7
    zł > kwota ale zawsze coś).

    Z góry dziękuję za wszelką pomoc.

    Pozdrawiam
    Paweł


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1