    From: h...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Gwarancja na czesci komputerowe
    Date: 3 Apr 2006 05:26:02 -0700

    Ostatnio zakupilem w sklepie nowe czesci do swojego komputera. Jednakze
    po odebraniu ich okazalo sie, ze na karcie gwarancyjnej ktora dostalem
    od sprzedawcy jest inny okres gwarancji niz ten jaki daje producent
    danego podzespolu. I tak np. na plyte glowna zamiast 36 miesiecy(taki
    okres zapewnia producent - na pudelku widnieje napis 3 lata gwarancji)
    sprzedawca w sklepie daje mi 12 miesiecy. Czy jest to zgodne z prawem i
    czy mam mozliwosc zrobienia cos z ta sprawa?