eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja na czesci komputerowe › Re: Gwarancja na czesci komputerowe
  • Data: 2006-04-03 22:24:55
    Temat: Re: Gwarancja na czesci komputerowe
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 03.04.2006 gasper <g...@p...comp> napisał/a:
    > Użytkownik <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:1144067162.326132.21070@z34g2000cwc.googlegroup
    s.com...
    >> Ostatnio zakupilem w sklepie nowe czesci do swojego komputera. Jednakze
    >> po odebraniu ich okazalo sie, ze na karcie gwarancyjnej ktora dostalem
    >> od sprzedawcy jest inny okres gwarancji niz ten jaki daje producent
    > gwarancje może ci sprzedawca dać nawet na 2 dni - to świadczenie dobrowolne
    > skoro producent na pudełku informuje o dłuższej gwarancji to zwróć sie do niego
    > w razie awarii

    To zależy jak na to spojrzeć, bo producent niekoniecznie odpowiada za
    deklaracje składane na pudełku a sprzedawca już tak. Innymi słowy w grę
    może wchodzić art.4. u.3 i 4.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1